Обмін та повернення товару в інтернет-магазині Mega-Bay
На товари, придбані на сайті Mega-Bay, поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. Щоб запобігти непорозумінню просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.
Терміни повернення та обміну:
Повернення та обмін товарів можливе протягом 30 днів після отримання товару покупцем.
Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:
- Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
- Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо) та розрахунковий документ.
Обмін товару в зв’язку з його неналежною якістю відбувається безкоштовно за рахунок відправника за наявності "Акту" про такий випадок від пошти який отримувач просить скласти співробітника поштової служби в момент виявлення такого випадку.
Повернення товару (в зв’язку з особистими причинами покупця після "оформлення" - це і є фактично момент підтвердження та надання згоди, прояв бажання на придбання товару або під час телефонної розмови з менеджером і підтвердження, оформлення замовлення) - відбувається за рахунок покупця.
Повернення або обмін товару відбувається в нашому інтернет-магазині в декілька простих кроків:
- Будь-яке повернення або обмін товару проводитися за допомогою транспортної компанії «Нова Пошта» попередньо узгодивши з менеджером відділу підтримки всі деталі;
- Покупець звертається до нас за контактним номером телефону магазину + 380 (93) 2706593 та повідомляє про те, що хоче зробити обмін або повернення купленого товару;
- Менеджер відділу підтримки ідентифікує Ваше замовлення за допомогою надання таких даних: Прізвище Ім'я По Батькові або номеру телефону які були зазначені покупцем при створенні замовлення і додатково інформує про правила процедури;
- Перед відправленням товару, будь ласка, ознайомтеся з умовами повернення / обміну відповідно до "Закону України "Про захист прав споживачів"
- Покупець відправляє товар вклавши до посилки чек (рахунок) від нашого магазину. За допомогою транспортної компанії «Нова Пошта» та зазначає такі данні отримувача:
- Прізвище Ім'я: Ковальчук Владислав
- номер телефону:+ 380 (93) 2706593
- Місто: Київ
- Поштове відділення: №110
- Адреса для повернення та обміну товару: вул. Харківське шосе, 19
- Після отримання відправлення від клієнта, протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання ми перевіряємо чи всі правила обміну та повернення дотримані та повідомляємо рішення, інформуючи про це клієнта за допомогою здійснення телефонного дзвінку на номер який зазначив покупець як контактний;
Повернення коштів за товар
- На картку (номер картки та ПІБ власника банківської картки)
- Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 1-3 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення.
Хто сплачує за пересилку товару належної і неналежної якості?
- При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
- При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем !
Будь які питання стосовно обміну та повернення товару можливо врегулювати шляхом перемовин між покупцем та адміністрацією магазину. Для цього потрібно просто зв’язатися з менеджером будь яким зручним для вас способом.
Всі відносини регулюються згідно Закону України «Про захист прав споживачів».